بازخوانی وصایای شهدا برنامه ویژه هفته دفاع مقدس 

بازخوانی وصایای شهدا برنامه ویژه هفته دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۹
صدیقه نظری گفت: یکی از برنامه های ویژه کانون به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اجرای طرح بازخوانی وصایای شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

«صدیقه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: یکی از برنامه های ویژه کانون به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اجرای طرح بازخوانی وصایای شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ابراز کرد: در همین راستا روزانه با حضور تعدادی از اعضای کانون فرازهایی از وصایای شهید سلیمانی و شهدای دفاع مقدس بازخوانی می شود.

وی اظهار کرد: این برنامه با هدف ترویج سیره شهدا و آشنایی بیشتر اعضا با آرمان های این شهدا اجرا می شود.

نظری اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته دفاع مقدس اجزایی طرح تلاوت نور است که ثواب آن به روح شهدای دفاع مقدس و شهدای مقاومت هدیه می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت بیان کرد: علاوه بر این طرح ملی سه شنبه های تکریم را نیز به نیابت از سردار دلها اجرا کردیم و به همین منظور با در دست داشتن عکس ایشان به دیدار ۳ خانواده شهید رفتیم.

وی عنوان کرد: همچنین با همراهی اعضای کانون پنج شنبه هفته قبل نیز به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های آنها در گلزار شهدای شهر اسفندقه حضور یافتیم.

نظری ادامه داد: در گلزار شهدا علاوه بر غبارروبی قبور مطهر آنها محفل قرائت زیارت عاشورا را نیز برگزار کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، تولید عکس نوشته های از شهدا با محتوای فرازی از وصایای آنها است که در فضای مجازی در حال انتشار آنها هستیم.

وی اظهار کرد: علاوه بر این قبل از شروع هفته دفاع مقدس با همکاری بچه مسجدی ها فضای مسجد متناسب با هفته دفاع مقدس تزئین شد.

نظری در خاتمه یادآور شد: برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با همکاری و مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) برگزار می شوند.

پایان پیام/ 586